منتديات قمر العرب ( قمر فى سماء كل العرب )
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات قمر العرب ( قمر فى سماء كل العرب )

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب الاولانى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حماده
المراقب العام
المراقب العام
حماده

الحب الاولانى Empty
مُساهمةموضوع: الحب الاولانى   الحب الاولانى Emptyالأربعاء فبراير 07, 2007 4:15 pm

ما الحب الا للحبيب الاولى ( حسين الجسمى ) .... ممكن انسا اسمى انسا الناس ان اعيش بس اول مره احب مابتنسيش (رامى صبرى ) هذه الكلمات تغنى بها المطربين فهل عندما يحب احد لاول مره يقدر ينس حبيبه الاولانى ؟ هل يفقد الثقه فى اى شخص يحبه مره ثانيه ؟ هذه الاجابه تتوقف على الشخص او الفرد المحب
ولكنى بالنسبه لى فان عندما تحدث قصة حب فاشله لى فانى اجتهد كى انساه و امحيها من ذكرتى حتى تستمر الحياه فبعض الاشخاص عندما يفشلون فى اول قصة حب لهم يعتبرونها نهاية المطاف ويحزنون و يتذ كرون و البعض الاخر يعتبرون ان كل البنات مثل حبيته الاولى اى انه خيانه و هتسيبه بعد كده و يتعرف على البنات و يضحك عليهم و يكسر قلبهم اما انافانسى من احبها و اذا دق على الحب مره ثانيه فانى اتروى و اهدى فى الاختيار و اذا كان يناسبنى فانى ارحب بهذا الحب ... و ذلك لان فى اذانى مقوله تردد كل يوم حب لاخاك كما تحب لنفسك.. و انا فى بعض الاوقات اعكسها واخليها حب لنفسك كما تحب لاخاك حتقولى اه علاقة ده بالى انت تنس حبك الاولانى او اى حب يمر عليك حقولك انت اما تحب و احده و افتراض انه كانت بتحب حد قبليك و ماحصلش نصيب وانت اراتباطت بيها تردا انا الفرد الى كانت مراتبطه بيه قبل كده يفكر فيها ان عن نفسى ماحبش كده ماحبش الا اكون انا لوحدى الى افكر فى حبيبتى فا زى متحب لنفسك حب لا خاك عشان الى انت كنت بتحبها اكيد حترتبط بعد كده بقصة حب تانيه والى مراتبطه بيه اكيد مايحبش ان اى حد يفكر فى حبيبته الا هو .. زى ما انت تحب وبس.... انا عارف انى وجهة نظرى ممكن كتير ميتقبلهاش او مايوفقش عليها بس انا كتبت الكلام الى فى قلبى و اعتقدت انى لازم اقوله و اشوف راى اى حد يقرا الموضوع و شكرا haMada2007
Islam
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Islam

الحب الاولانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب الاولانى   الحب الاولانى Emptyالخميس فبراير 08, 2007 5:07 pm

الجب الأولانى بيبقى تأثيه جامد جدا على الانسان ولكن لازم تحاول تنساه
https://arabmoon.editboard.com

الحب الاولانى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-