منتديات قمر العرب ( قمر فى سماء كل العرب )
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات قمر العرب ( قمر فى سماء كل العرب )

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تقدر تقولى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حماده
المراقب العام
المراقب العام
حماده

تقدر تقولى Empty
مُساهمةموضوع: تقدر تقولى   تقدر تقولى Emptyالثلاثاء فبراير 06, 2007 12:02 am

تقدر تقولى احلى حاجه ايه انا اقوللك الى انت يكون ليك اصحاب تثق فيهم و تطمن معهم و انهم يكونوا زى اخواتك تقدر تحكليهم و تفضفض معهم على الى شغالك و اى حاجه مضيقك انا اقدر اقول انا الاصحاب الكويسين الى بيخافوا على بعض نعمه من عند ربنا تصور الى انت من غير اصحاب فى الدنيا ده تصور ده هتحكى لمين اما تتضايق او تمشى مع مين قولى .
وتقدر تقولى احلى وقت بتقضيه مع مين حد يقولى مع البنت بتاعتى اقوله لا احلى و قت بتقضيه اما تكون مع اصحابك تلقى الوقت بيعدى بسرعه و متبطلوش ضحك وهزارولا لعب كمان و فى الجد الكلام يخدك من موضوع لتانى بتبقى مش راضى تنهى الكلام خالص .
تقدر تقولى الصاحب الانتيم يعنى ايه اقوللك انا الصحاب الانتيم الى يعرف عنك كل حاجه يعرف الكلام الى انت عايز تقوله قبل ماتقوله يعرف لو كنت مضايق و لا يعرفك اكتر مانت تعرف نفسك ينصحك وقت النصحيه و يقف جانبك وقت الشده يسبك لم يعرف الى انت ممكن تقدر تعدى الموقف ده لو حدك الصاحب الانتيم بيخاف على صاحبه و يبعد الشر على صاحبه و يشترى صاحبه و لا يبعك ابدا.
دلوقتى اقولك اوعى تخلى حد زعلان منك من الى تعرفهم او اصحابك عشان مش هتنام وانت مستريح و لو حاسس الى انت مستريح انت فى الحقيقه مش مستريح ازاى تنام و حد زعلان منك او مش بيحبك اتصل او روح اصلا على الى زعلان منك من اصحابك ...عشان زى القناعه كنز لا يفنى الاصحاب ايضا كنز لايفنى

haMada2007
ftaelshbab
عضو نشيط
عضو نشيط
ftaelshbab

تقدر تقولى Empty
مُساهمةموضوع: رد   تقدر تقولى Emptyالأربعاء فبراير 07, 2007 12:49 am

حماده اقدر اقولك انك تجيد العزف علي الوتر الحساس
http://www.ftaelshbab.5u.com
Islam
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Islam

تقدر تقولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: تقدر تقولى   تقدر تقولى Emptyالخميس فبراير 08, 2007 5:21 pm

شكرا حمادة على الموضوع ولكن أعتقد ان الانتيم بتعرفه بعد سنتين عشرة مع بعض واللى انت بترتاح معاه و احب اقولك ان كان ليا اتنين انتيم بقوا واحد لأن التانى اتغير معايا جدا طول السنة دى ومش معايا زى الأول بس مجهود رائع
https://arabmoon.editboard.com
أمير الرومانسيه
مدير المنتدى
مدير المنتدى
أمير الرومانسيه

تقدر تقولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: تقدر تقولى   تقدر تقولى Emptyالإثنين يوليو 02, 2007 8:01 pm

انا اقدر اقولك انك اجت انشاء منتدى قمر العرب
شكرا يا اسلام

تقدر تقولى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة