منتديات قمر العرب ( قمر فى سماء كل العرب )
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات قمر العرب ( قمر فى سماء كل العرب )

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تقدر تقولى ؟!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حماده
المراقب العام
المراقب العام
حماده

تقدر تقولى ؟! Empty
مُساهمةموضوع: تقدر تقولى ؟!   تقدر تقولى ؟! Emptyالإثنين فبراير 19, 2007 8:19 pm

Crying or Very sad Embarassed راحعنا تانى لسلة تقدر تقولى
تقدر تقولى اه اوحش و افظع شى انا اقولك الخيانه ايوه الخيانه واوحش شى فى الدنيا اما تتخان تحس انا خنجر فى دهرك مغروز
تقدر تقولى اه الى يخليك ممكن تموت اما الخيانه تحصللك من صحبك الى انت متتوقعش انه يخونك ابدا الى تتوفع منه انه يسندك و يحميك
تقدر تقولى اه الى يخيلك عايز تموت اما اعز اصحابك يخونك يعنى الانتيم يخونك الى هو معه سرك الى انت بتلجاله اما تكون فى ورطه او عايز تفضفض
تقدر تقولى انت تقدر تخون الى يخونك و لا ايه تسامحه و تعفى عنه انا اقولك انا عن نفسى ابعد عنه و اذا حاول انه يقرب منى ابعد عنه اميل و اميل
تقدر تقولى تعمل ايه عشان تتجنب الخيانه اقوللك متثق فى حد الا بعد اما تختبره فى كذا موقف عشان يبان معدنه ان كان اصيل و لا مش اصيل
تقدر تقولى ان فى حاجه افظع من الخيانه و لا لا عشان اعرف عشان انا فعلا واومن ان الخيانه افظع شى و بس Embarassed
Islam
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Islam

تقدر تقولى ؟! Empty
مُساهمةموضوع: رد: تقدر تقولى ؟!   تقدر تقولى ؟! Emptyالإثنين فبراير 19, 2007 9:07 pm

والله يا حمادة انا فعلا مؤمن ان الخيانة افظع شئ وبالذات من الانتيم ومشكور على فضفضتك الراااااااااائعة بس يا ريت ترد عليا وتوضحلى معنى الخيانة من الانتيم بتاعك : هل يعن حبه للفتاة التى تحبها؟ أم ماذا؟
https://arabmoon.editboard.com
حماده
المراقب العام
المراقب العام
حماده

تقدر تقولى ؟! Empty
مُساهمةموضوع: رد   تقدر تقولى ؟! Emptyالثلاثاء فبراير 20, 2007 12:08 am

الخيانه مش معناه انه يحب الى انت بتحبها لا الخيانه كتير انه يبقا عايز ياذيك ومبينلك انه يخاف عليك و حاجات تانيه محبش اوضحها وبس hamada 2007

تقدر تقولى ؟!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-