منتديات قمر العرب ( قمر فى سماء كل العرب )
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات قمر العرب ( قمر فى سماء كل العرب )

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

the gender
Islam
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Islam
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Islam

ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! Emptyالثلاثاء سبتمبر 11, 2007 2:22 am

طبعا مستغربين انى اكتب فى فضفضة
فرغم ان ميولى رياضية و لكن برضه انا مدير المنتدى ومش عاجبنى بصراحة حال الأعضاء
ايه اللى بيحصل
فين حمادة المراقب العام
بقاله أكتر من شهر مبيحطش أى موضوع جديد
فين جالاكسى المشرف العام واللى مبيخشش على المنتدى نهائياً
وفتى الشباب اللى قرر يقطع سلسة الحب
وخالد و love for ever
فينكم كلكم
على فكرة انا فكرت انى امسح المنتدى ومش عارف رأيكم ايه
شكرا لكل اللى ساعدنى فى انجاح هذا المنتدى واللى حاسس انه راجع لورا مش بيطلع لقدام
https://arabmoon.editboard.com
Islam
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Islam

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! Emptyالثلاثاء سبتمبر 11, 2007 2:34 am

أتمنى نجاح المنتدى مع المدير الجديد
the gender
مشرف فضفضه
 مشرف فضفضه
the gender

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! Emptyالثلاثاء سبتمبر 11, 2007 2:44 am

بص يا اسلام انا لما وفقت أشترك معاك كان هدفى الاساسى انى أقدم مساعده بدون أى مقابل ولا أنتظار كلمه شكر ،، وكمان عجبتنى فكرة المشاركه فى منتدى احنا أصحاب أصلا وبنا علاقات طيبه ، وكمان عشان نثبت مقوله شيخنا الجليل ابن تيميه : الخير فى الشباب ، والخير بالشباب ، ولا خير الا مع الشباب .
واللى اعرفه ان الاسرة الواحده لازم يسود مناخها نوع من التعاون والتسامح والمحبه والتواضع ،
مش يصبح الموضوع صراع ومجاملات شخصيه ، ويا أما اكون انا اللى املك الهيمنه يا اما مش مكمل ، وانا لما عرضت الانسحاب مش عشان حبا فى السُلطه لاء .. بس انا ببساطه محبش اكون موجوده فى غابه .... يسودها قانون البقاء لللأقوى .
فالقوة شرف وأمانه ومنافسه شريفه فى الاطار المسموح .. مش جو مجاملات وتهديد ووعيد .
أما بالنسبه لموضوع انك تمسح المنتدى انا مش موافقه ، لانه مش معنى وجود عناصر مستهترة _وأسفه على اللفظ_ انك تهدم حلمك بأديك ..
لكم جميعا خالص تحياتى .
Islam
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Islam

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! Emptyالثلاثاء سبتمبر 11, 2007 2:48 am

الحلم بيدّمر وانا عايز المنتدى يعلو ومش هينفع معايا
the gender
مشرف فضفضه
 مشرف فضفضه
the gender

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! Emptyالثلاثاء سبتمبر 11, 2007 3:05 am

عمر الحلم ما يكون سراب الا لو احنا اتخلينا عنه ، وعشان توصل اكيد هتقع فى الطريق كذا مرة لكن الاهم اننا نعاود المحاولة وبأصرار ونشوف الخطأ فين ونصلحه .

واكيد عارفين انشتين لما توصل للنظريه النسبيه عندما سؤل عن كام مره فشل فيها قال ولا مره لان النجاح لا ياتي الا بعد كفاح وتجارب عديده ..

لك خالص تحياتي ,,
The LeGenD
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! Emptyالثلاثاء سبتمبر 11, 2007 3:11 am

هلا اسلام
اقلك حاجه يا اسلام
بالنسبه للناس المقصرين .. في تحذيرات .. ثم انذارات .. ثم ازالات .. عشان مفيش حد يشتغل وميأخذش حقه ..
Smile
وبالنسبه للمشاكــــــــل .. انا مالي دخل بهالمشاكل .. لاكن حبيت اوضح حاجه المفروض انها من اختصاصي .
..
على العموم انـــا ااسف .. عشان خطركـ انت بس يا اسلامـ .. ومش عاوزكـ تزعل منـــي .. والمنتدى بدونكـ = لاشيئ ..
..
يلا كمل اللي انت بدأته يا واد يا شقي وان شاء الله يكون الافضل دائما ًَ بيكـ + اللي معكـ بالمنتدى الجامد ده Smile)
لـوول ..
..
galaxy
المشرف العام
المشرف العام
galaxy

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! Emptyالأربعاء سبتمبر 12, 2007 10:13 pm

انت ياض يا عبيط خش شوف عدد الاعضاء

وكمان انت وقت كتابتك للبتاع ده كنت مشارك كذا مشاركة

فكرني السنة الجاية نروح سوا نعمل موقف التجنيد عشان دفعتنا عليها الدوووور ياض

خلاص شيل دموعك

SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile
حماده
المراقب العام
المراقب العام
حماده

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! Emptyالجمعة سبتمبر 14, 2007 1:04 am

انا المراقب العام انا ساكت و بتفرج على التمثيليه الدراميه ده بلا ساعات بتكون كومديا اه و الله
القى قى الحلقه الاولى منى مشرف فضفضه يصلح موضوع ل مرمر و يحصل خلاف و فتى الشباب يتخلى عن المنتدى و يمشى و ده كده اسمه هروب مش احتجاج زى مابيان و طبعا مع احترامى الشديد لفتى الشبا ب وبالطبع يحصل انسحاب ايضا لمرمر .
فى الحلقه التانيه القى كله بيتعرك مع كله و كله متمسك براى غريب و ينضال من اجله و كانت حلقه متشعبه كتير .
و الحلقه التالته اسلام يطلع يعلن انسحابه بيفكرنى بجمال عبد الناصر بعد النكسه و اعلانه لتخليه عن الرئاسه .
و الحلقه الرابعه انا تخلت عن الموقع و بعدت شويه عشان بعض الامور الى احتفظ بيها لنفسى و لحاجه فى صفاتى و صفات مواليد برج الاسد و ده الرد الى كان حقته يتحط خلا ل الحلقه بس المونتاج . الحلقه الخامسه المضحكه و الرود عن تخلى اسلام عن اداره المنتدى كانت بصراحه و لا بلاش .
الحلقه الاخيره رجوع اسلام للمنتدى
احب بقاء احط ملاحظتى فتى الشباب ومرمر و اصلو الامور لحد مكنش يستحق يوصله و هما الناس الكبيره الى و اكيد لازم يعتبرو منى اختهم الصغيره فلازم يصلحلوها و لو فى غلط و يكلموها من منطلق كلام الكبير للاخ الصغير
و بالنسبه لا جالكسى مجهوده رائع و كل حاجه و اقف له و قفه الاحترام و التبجيل
اما بالنسبه لمنى حل الامور بهدوء و رزانه و بينك و البين الى مختلفه معه مش على المنتدى كده و استخدامى اسلوب المجاملات شويه ها ياريت
اخو منى حوده ياريت تشركنا باسهماتك المتنوعه الى اكيد هتفدنا
بالنسبه للمشرفه الجديده لفضفضه الف مبروك ليكى على الاشراف و مستنبن الجديد منك اكيد
بالنسبه ل اسلام لكل جود كبوه وافهم الموضوع كويس و افهم انتى المراقب العام ها ها هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.......
بالنسبه ليا انا برج الاسد و اسلام يعرف كده ها
بالنسبه لكل اعضاء المنتدى الف مبروك ال 106 عضو فى المنتدى و شكرا
انا عارف انى طولت عليكم كل ده haMada207
أمير الرومانسيه
مدير المنتدى
مدير المنتدى
أمير الرومانسيه

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! Emptyالجمعة سبتمبر 14, 2007 8:40 pm

والله يا اسلام عندك حق
وان شاء الله المنتدى طالع لفوق
Islam
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Islam

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! Emptyالجمعة سبتمبر 14, 2007 10:14 pm

والله العظيم الكلام اللى انت قولته ده يا حمادة أحسن من أى موضوع كتبته الله ينور يا مان
the gender
مشرف فضفضه
 مشرف فضفضه
the gender

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! Emptyالسبت سبتمبر 15, 2007 12:16 am

السلام عليكم /
أحب اشكرك يا حمادة على المداخلة ،، وأنا عجبنى الرد أوى ، وللاسف احنا مش فى النسكة وبس لكن وصلنا لسياسه تعدد الاحزاب وكل حزب عاوز السلطه حتى ولو كانت على حساب الآخرين .
وأنا كنت ملاحظه ده من الاول لكن كنت بتجنب الصدام مع اى حد على قدر الامكان .
لانى كنت عارفه ان ده لازم هيحصل ، بس بأمانه موقف زى ده انا شخصيا مش زعلانه منه بالعكس ده كان نقطه مهمه جدا عشان كل واحد يعيد حساباته .
لكم جميعا خالص تقديرى واحترامى

ماذا يحدث لقمر العرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-